Rondreis 2013 Dag 7

Vandaag verlaten we Gatlinburg weer. Na ons ontbijt (heerlijke wafels) vertrekken we richting Atlanta. We rijden eerst richting Chattanooga. Hier willen we Ruby Falls bezoeken. Als we hier aankomen kopen we een combiticket met Rock City. We zijn precies op tjd voor de tour. Eerst gaan we met de lift naar beneden en dan komen we in de grotten. En jeetje, wat is het hier koud. Onze gids Jessie is erg leuk en neemt ons mee door de grotten en het ontdekken hiervan. We zien hele mooie natuurverschijnselen en na zo'n drie kwartier komen we bij de waterval. Dit is inderdaad erg mooi om te zien.

Na deze tour kunnen we nog een foto kopen voor dertig dollar. Dat vinden we natuurlijk veel te duur, dus laten we buiten nog een foto maken door een paar andere toeristen.  Deze is tenminste gratis : )
Het is al laat in de middag maar we rijden verder naar Rock City. Hier lopen we een leuke trail, o.a. door een paar rotsen die de naam "needle eye" en "fat man squeezing" hebben.  Als je de foto's ziet snap je hem direct : )

We gaan ook nog over een brug. Hier kun je kiezen voor de stenen brug of de touwbrug. Ja en ik ga uiteindelijk ook over de touwbrug. Hier heb ik niet naar beneden gekeken, want dan had ik nooit meer verder gedurfd.
We komen hierdoor wel uit bij de lookout mountain waar we zeven staten kunnen zien liggen. Dat is de brug wel weer waard.

Na Rock City rijden we verder naar Atlanta. Het blijkt dat we in de duurdere wijk slapen en rijden door het Beverly hills van the East. Hier staan me toch kasten van huizen! Bij ons hotel aangekomen hebben ze zelfs een gratis limoservice waar je gebruik van mag maken binnen 3 mijl van het hotel. We besluiten toch maar lopend naar een mexicaans restaurant te gaan wat om de hoek ligt.
Hier is het heel erg druk, dus zal het eten wel goed zijn. Als we na een half uur een tafel hebben bestellen we een lekkere Corona met nacho's. Dit is een behoorlijke bak, maar super lekker. Na ook nog een taco hebben we wel zin in een toetje. Deze hebben ze niet echt, maar we krijgen stukjes tortilla met kaneel en slagroom. Om je vingers bij af te likken.