Dag 7 Forks – Ashford

Vandaag weer heerlijk geslapen. Vandaag is het wel een stuk mistiger, dus gisteren hadden we geluk met de zon. Eerst weer lekker ontbijten, dan koffers inpakken en we zijn weer klaar om op weg te gaan. We gaan vandaag het park verlaten. Wel gaan we eerst nog naar een aantal beaches toe.

We beginnen bij Ruby Beach. Dit is weer een wandeling naar beneden en klimmen over het hout. Het is een erg mooi strand en het weer wordt ook al weer warmer.

Na dit strand bezoeken we ook nog beach 4.   Dan rijden we door naar Lake Quinalt waar we nog een keer een rainforest gaan bezoeken.

Ondertussen is het al weer lunchtijd en zoeken we een picknickplaats op. Ja we worden weer echt Amerikaans. We hebben een salade gekocht en lopen met onze koelbox naar de picknickbank. Na lekker gegeten te hebben lopen we naar het meer waar we nog even van het uitzicht genieten.

Langzamerhand is het dan toch echt tijd om naar Ashford te rijden. Dit duurt nog wel een paar uurtjes. We rijden richting Tacoma en op de snelweg is het erg druk. We willen nog graag naar de Wallmart , maar elke keer als we een afslag voorbij zijn zien we er eentje staan. We besluiten op de gok de volgende afslag te nemen. Maar dat zul je altijd zien, geen Wallmart te bekennen.

Als we de snelweg af moeten komen we langs twee stadjes. En gelukkig, we zien het bord van de Wallmart. We slaan wat drinken en een paar biertjes in, gaan tanken en dan kunnen we weer door. Rond half zeven komen we in Ashford aan. We checken in, gaan even snel wat eten(alle restaurantjes gaan om acht uur dicht) en drinken nog even lekker een biertje op onze veranda. We hebben voor twee nachten een cabin. Deze is wel vooral op mijn formaat. Een mini douche en mini toilet ?